Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Hiába szolgálna jó célt az elhelyezése, valójában rendkívül sokat árt a környezetnek.
A fekvőrendőrök megítélése alapvetően elég vegyes: bár tény, hogy képes elérni a kívánt hatást (vagyis az autósok valóban lassítanak ott, ahol lassítani kell), a sofőrök többségét csak idegesíti, ráadásul a futóműnek sem tesz jót. A jelek szerint viszont nemcsak az autó, az ember egészségére is rossz hatással van.
Az AutoCar beszámolója szerint évente nagyjából 25 ezer ember halálát okozzák a fekvőrendőrök Angliában. Merthogy az autósok a tereptárgyat megközelítve lassítanak ugyan, ám utána gyorsítani kezdenek, ami több károsanyag-kibocsátást jelent. Az Angliai Nemzeti Egészségügyi Intézet szerint ez a környezetszennyezés olyan súlyos, hogy rengeteg embert betegít és öl meg.
A szakemberek szerint a probléma leginkább az időseket és a fiatalokat veszélyezteti, ezért be kellene szüntetni a használatukat. Helyette azt javasolják, tanítsák meg az embereknek, milyen a helyes vezetési stílus.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.