850 millióval drágább ma már egy LaFerrari, mint új korában

Alig négy évvel a bemutatkozása és persze az összes 499 darab – pontosabban 500 – azonnali eladása után, rakétasebességgel mennek az alig használt LaFerrarik árai.

  • hvg.hu hvg.hu
850 millióval drágább ma már egy LaFerrari, mint új korában

Azok, akik akkor hozzájutottak gyári áron 1,2 millió dollárért egy ilyen kocsihoz, dörzsölhetik a tenyerüket. Manapság egy megkímélt, nem dohányzó, garázsban tartott, keveset futott darabért, már 4 millió dollárt is elkérnek. Így van ez, ennél az ezüstszínű amerikai példánynál is.

Ez az ár egészen elképesztő a maga 1,2 milliárd forintos összegével, de volt már ennél komolyabb eladás is. Egy szaténfekete darab tavaly augusztusban 4,7 millió dollárért talált gazdára, nem is beszélve a jótékonysági célokat szolgáló 500. darabról, amelyért 7 milliót fizettek, természetesen dollárban.

carscoops.com

A 6,2 literes, V12-es, 789 lóerős motorral, valamint 165 lóerős hibrid rendszerrel szerelt LaFerrari egyértelműen a mai hiperautópiac sztárja, a McLaren-csúcsmodell P1-ért és a Porsche szenzációjáért, a 918 Spyderért legfeljebb harmadannyi többletet hajlandóak kicsengetni a gazdagok.

carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com
carscoops.com

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.