Azok, akik akkor hozzájutottak gyári áron 1,2 millió dollárért egy ilyen kocsihoz, dörzsölhetik a tenyerüket. Manapság egy megkímélt, nem dohányzó, garázsban tartott, keveset futott darabért, már 4 millió dollárt is elkérnek. Így van ez, ennél az ezüstszínű amerikai példánynál is.
Ez az ár egészen elképesztő a maga 1,2 milliárd forintos összegével, de volt már ennél komolyabb eladás is. Egy szaténfekete darab tavaly augusztusban 4,7 millió dollárért talált gazdára, nem is beszélve a jótékonysági célokat szolgáló 500. darabról, amelyért 7 milliót fizettek, természetesen dollárban.
A 6,2 literes, V12-es, 789 lóerős motorral, valamint 165 lóerős hibrid rendszerrel szerelt LaFerrari egyértelműen a mai hiperautópiac sztárja, a McLaren-csúcsmodell P1-ért és a Porsche szenzációjáért, a 918 Spyderért legfeljebb harmadannyi többletet hajlandóak kicsengetni a gazdagok.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.