Videó: Ezt a BMW-t nem városi araszolásra találták ki
Az M4 GTS sok mindenre kiváló, de van, amire nem.
hvg.hu
A BMW M4 a maga 431 lóerős teljesítményével és izgalmas hátsókerékmeghajtásával egy igazi vérbő sportkupé. Amennyiben esetleg mégis kevés lenne a "sima" M4 tudása, az M4 Competition Package már 450, az M4 CS pedig 460 lóerőt bocsát rendelkezésünkre. Az M4 hierarchia csúcsán pedig a kereken 500 lóerős M4 GTS található.
A limitált példányszámban gyártott és méregdrága M4 GTS az alapmodell 4,1 másodperces 0-100-as szintideje helyett 3,8 másodperc alatt katapultál nulláról százra, a végsebessége pedig 305 km/h. A karbonszálas alkatrészekkel a végletekig könnyített, karbon-kerámia sportfékes torpedóból a hátsó ülések hiányoznak, viszont a bukócső a gyári alapfelszereltség részét képezi.
Nyílt titok, hogy az M4 GTS sokkal inkább a Nordschleifére való, és nem arra, hogy anyósunkat fuvarozzuk vele. Erre utal az alábbi gyári videó is, melynek mottója röviden annyi, hogy "az M4 GTS túl kényelmetlen".
Fontos volna a változás, mert aggasztó állapotban vannak a gyerekek, ezért a Bethesda Kórház szakemberei közös, családi képernyőcsökkentési programot dolgoztak ki. Nagy Péter gyerekpszichiáterrel beszélgettünk.
Az izraeli légicsapások egy névtelenséget kérő Hamász-forrás szerint teljesen szétverték a terrorszervezetet, és mostanra nincs senki, aki újra tudná azt szervezni.
Majdnem két évtizeden át próbálkozott egy házaspár azzal, hogy saját gyerekük lehessen, de a férfi betegsége miatt ez sosem jött össze. Amerikai kutatóknak azonban sikerült csodát tenniük.