szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ezzel az öngyulladós erőforrással szerelt bajorral lényegében bármilyen előzés könnyűszerrel megoldható.

Habár manapság egyre többet hallani arról, hogy a dízelmotoros személyautók lényegében már halálsoron vannak, a legtöbb gyártó rövid és középtávon még mindenképpen számol ezekkel a modellekkel. Nincs ez másképp a BMW esetében sem, melynek M550d típusa már alaphelyzetben sem gyenge, most azonban még tovább bőszítették.
G-Power

A BMW M550d háromliteres hathengeres soros benzinmotorja nem kevesebb, mint négy turbófeltöltővel bír, így már gyárilag is kereken 400 lóerős és 760 Nm nyomatékú. A G-Power azonban tovább feszítette a húrt, és 460 lóerőre emelte a teljesítményt, a nyomaték pedig immár eléri a 860 Nm-t. A menetteljesítményekről egyelőre nem beszélt a gyártó, mindenesetre a 4,4 másodperces 0–100-as sprint szintideje egész biztosan csökkent 1-2 tizeddel.

G-Power

Ezzel párhuzamosan a BMW 540d-t is kezelésbe vette a G-Power. Ennek a típusnak az alaphelyzetben 320 lóerős és 680 Nm-es háromliteres dízel erőforrása a kúrát követően immár 385 lóerős és 750 Nm-es produkciót ad elő. Mindkét modellhez elérhetővé váltak továbbá az új Hurricane RR könnyűfém felnik, 20 és 21 colos méretekben, melyeken 245-295 milliméteres széles gumik feszülnek.

G-Power

 

G-Power

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!