Ralipályákról a közutakra: itt az új kőkemény Impreza WRX STI

A komoly ralis tapasztalattal rendelkező márka egy minden korábbinál potensebb autóval rukkolt elő, amiben adott esetben akár egy komplett család is elfér.

  • hvg.hu hvg.hu
Ralipályákról a közutakra: itt az új kőkemény Impreza WRX STI
A Subaru a Tokiói Autószalonon mutatja be a nagyközönségnek a WRX STI aktualizált új különleges kiadását, mely a keresztségben a WRX STI S208 nevet kapta. Az új közúti fenevad konkrétan így néz ki:
Subaru

Az S208 motorházteteje alatt egy 2 literes turbós boxermotor teljesít szolgálatot, mely 328 lóerős teljesítménye révén 28 lóerővel erősebb a normál változat erőforrásánál. A 19 colos könnyűfémfelnikkel szerelt újdonság kapcsán említést érdemelnek többek közt az állítható Bilstein lengéscsillapítók, a nagyteljesítményű fékek, illetve a remek oldaltartást biztosító STI Recaro sportülések.

Subaru

Az egyelőre ismeretlen árú és menetteljesítményű, de az S207-es elődjénél gyorsabbnak és jobban kezelhetőnek ígért Subaru WRX STI S208-ből 450 példány fog készülni.

Alaphelyzetben kétféle színben, kékben (World Rally Blue Pearl) és fehérben (Crystal White Pearl) rendelhető a modell, azonban ha megrendeljük a Nürburgring által inspirált NBR Challenge Package-t, akkor limitált szürke (Cool Grey Khaki) színt is választhatunk. Utóbbi modellnek a teteje és a hátsó szárnya is karbonból készül.

Subaru

 

Subaru
Subaru

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.