szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Fellángolt újra a Billboard War.

Régóta megy az óriásplakátokon a két nagy német márka élcelődése – persze néha a Mercedes is megkapja a magáét – ám most, megint a bajorok közti újabb fejezet van terítéken.

Tunéziában egy Audi-kereskedés elé plakátolta ki a BMW, hogy: „Sosem késő meggondolni magad!”.

Az audisok gyorsan megtalálták a méltó riposztot: „LOOOOL” – Minek változtatnánk egy nyerő márkán – plakáttal.

Kíváncsian várjuk a folytatást, de egyébként, ha a tavalyi számokat nézzük, akkor most éppen a BMW áll jobban 2,088 millió, kontra 1,87 millió eladott autóval.

Audi, BMW, Mercedes: ki nyerte a 2017-es évet?

Mind három márka nyertes, ha a saját számait nézi, de igazi presztízs kérdés, egymás ellen mi a helyzet.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!