
Az elöl új veséket, hátul pedig kék diffúzorbetétet kapott iX3 teljesítménye 270 lóerő. Az energiát egy 70 kWh kapacitású aksipakkból nyeri az autó, mely egy feltöltéssel a WLTP tesztciklus szerint mintegy 400 kilométeres távolságot képes megtenni.

A bal első kerékjárati ív mellett elhelyezett töltőaljzat révén akár 150 kW teljesítménnyel is tölthető a megfáradt telep, ily módon pedig alig 30 percig tart egy teljes töltés. A jelenleg használatos villámtöltők egyelőre még csak 50 kW-ot tudnak, de 1-2 éven belül több száz 150 kW-os töltőt fognak üzembe helyezetni Európában.

A BMW iX3 egyelőre még csak egy koncepcióautó, de nagyon közeláll a hamarosan érkező végleges verzióhoz. Utóbbi várhatóan valamikor 2019-ben kerül forgalomba, Kínában fogják gyártani, legfőbb riválisa pedig a Mercedes EQC lesz.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.