
A még a legújabb BMW-knél is sokkal nagyobb hűtőrácsot kapott újdonság mozgatásáról egy 6,6 literes Duramax turbódízel erőforrás gondoskodik, mely elsősorban 450 lóerős teljesítményéről, illetve nem kevesebb mint 1234 Nm-es nyomatékáról ismerszik meg.

A hegyomlásnyi nyomaték egy vadonatúj tízfokozatú Allison automataváltón keresztül érkezik meg a kerekekre. Míg az előddel "csak" 10,5 tonnás vontatmányt lehetett húzni, addig az új modell mögé akár 13,5 tonnát is fel lehet akasztani.


A többek közt LED-fényszóróval, 15 colos képű HUD-dal, illetve Android Auto és Apple CarPlay támogatással felvértezett, V8-as benzinmotorral is rendelhető monstrum forgalmazása a nyár végén kezdődik meg, a várható ár egyelőre ismeretlen.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.