szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Mercedes-AMG régi vágású, de nemrégiben teljesen megújult terepjárójában találtak még néhány extra lóerőt.

A tavaly debütált legdurvább gyári Mercedes G-osztály, a nemrégiben általunk is kipróbált AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes álló helyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal. Akinek pedig a teljesítmény kevés, az választhatja a Lumma Design legújabb tuning G-osztályát, íme:

Lumma Design
Lumma Design

Az újdonság motorja 65 extra lóerőt és 100 Nm extra nyomatékot kapott, így a V8-as biturbó erőforrás immár kereken 650 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig eléri a 950 Nm-t.

Az egyelőre ismeretlen menetteljesítményű, kiszélesített G63-as 24 colos kerekeken gördül, oldalt összesen hat kipufogóvége van, a szélvédője felett pedig négy darab extra LED-fényforrás kapott helyet. Az átalakítás ára 10 950 euró (3,44 millió forint).

Lumma Design

 

Lumma Design
Lumma Design
Lumma Design
Lumma Design

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!