„Nem akarhatnak több ezer békés polgárt erővel szétkergetni” – politikai elemzők a betiltott Pride-ról
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Az autógyár 2019-es adózott eredménye közel 100 millió euróval csökkent 2018-hoz képest.
Jelentősen, 11 százalékkal csökkent a Ferrari tavalyi profitja, miután egy éve még 46 százalékkal nőtt. Az olasz luxusautógyár kedden azt közölte, hogy a tavalyi adózott eredménye 699 millió euróra esett az egy évvel korábbi 787 millió euróról.
A Ferrari bevétele ugyanakkor 10 százalékkal, 3,76 milliárd euróra nőtt, nagyobb lett az elemzői várakozások átlagában szerepelt 3,5 milliárd eurónál.
Az autógyár 10 ezer 131 autót szállított le, ami 9,5 százalékkal több 2018-hoz képest, amikor 10 százalékos növekedést ért el.
A Ferrari legnagyobb piacára, Európába, a Közel-Keletre és Afrikába együttesen 16 százalékkal több, 4895 autót szállított, Kínába, Hongkongba és Tajvanra pedig összesen 836 autót, ami 20 százalékos növekedés. Az amerikai piacra küldött autók száma 3 százalékkal, 2900-ra csökkent.
Miután a Ferrari tavaly rekordszámú, öt új modellel jelentkezett, a cég azt közölte, hogy
visszafog a tempóból a következő években.
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az OKSZ főtitkára szerint a kiskereskedőket hasonló ideológiai előítéletek sújtják, mint az 1960-as években.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.