Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A BYD Auto a legnagyobb kínai villanyautó gyártó, mely világszinten a Tesla után a második helyen tanyázik. A vállalat nemzetközi terjeszkedésbe kezd, melynek keretein belül Európát is célkeresztbe vették: a BYD termékeit első körben a fejlett villanyautó-piaccal rendelkező Norvégiában lehet majd megvásárolni.
A BYD első Európában is kapható modellje a Tang EV600 lesz. A norvég piacon az ígéretek szerint még idén felbukkanó újdonság egy tisztán elektromos hajtásláncú felső-középkategóriás divatterepjáró.
A 4,87 méter hosszú BYD Tang EV600-ban kiviteltől függően egy-, illetve két darab villanymotor található, melyek egyenként 245-245 lóerős teljesítményt, illetve 330-330 Nm-es nyomatékot adnak le.
Az energiaellátásról egy 82,8 kWh kapacitású akkumulátor gondoskodik, mely az engedékenyebb NEDC-szabvány szerint mintegy 520 kilométeres hatótávolságot biztosít. Nagy teljesítményű DC-töltővel az ígéretek szerint alig 30 perc alatt letudható egy 30-ról 80 százalékra történő feltöltés.
A csúcsváltozatában 0-ról 100-ra 4,4 másodperc alatt felgyorsuló új kínai villanyautó európai árával kapcsolatban egyelőre nem nyilatkoztak a gyártó képviselői.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.