szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 80-as évek közepén debütált típus ezen példánya a 90-es évek végén hagyta el a gyártósort.

A Moszkvics 2141, vagy más néven Aleko 1986-ban látta meg a napvilágot és kisebb változtatásokkal, némi modernizálással egészen 2002-ig, a gyártó csődjéig maradt gyártásban. Ma már egyre nehezebb jó állapotú 2141-est találni, most azonban feltűnt a színen egy lényegében bejáratósan új állapotú és éppen új tulajdonosra váró példány.
Royal Motors
Royal Motors

A mellékelt fotókon látható autó a gyártás vége felé, 1998-ban látta meg a napvilágot és azóta mindössze 67, azaz hatvanhét kilométert hagyott maga mögött.

Royal Motors
Royal Motors

Az ötajtós Moszkvics mozgatásáról egy 76 lóerős teljesítményű 1,6 literes benzinmotor gondoskodik, ami egy ötfokozatú kéziváltón keresztül adja le erejét az első kerekekre.

Royal Motors

 

Royal Motors
A 14 colos kerekekkel szerelt kocsi árcéduláján 970 ezer rubeles, vagyis átszámítva mintegy 3,88 millió forintos összeg olvasható.
Royal Motors

 

Royal Motors
Royal Motors

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!