Igazi ritkaság egy nulla kilométeres, magyar rendszámú Daewoo Chairman

A Daewoo „Elnök” lényegében a Mercedes két klasszikusa a W124 és W140 keresztezése, amelyre elég kevesen emlékeznek.

  • hvg.hu hvg.hu
Igazi ritkaság egy nulla kilométeres, magyar rendszámú Daewoo Chairman

A koncepció anno az volt, hogy a Mercedes '90-es években hódító S-osztályának (W140) másolják le és adják lényegesen olcsóbban. A magyar rendszámmal kínált példány ráadásul valós nulla kilométeres, még az üléseken a védőfólia is rajta van. Ebben a Daewoo Chariman-ben szimbolikus 182 kilométer van, ugyanis a kocsit 21 évig állt egy budapesti bemutatóteremben. A 2.8 literes 6 hengeres motorú autó összteljesítménye 188 lóerő.

hasznaltauto.hu

Érdekesség, hogy az egzotikus autó először a SsangYong márkanév alatt jelent meg, csak miután a gyártót átvette a Daewoo, utána kapott a motorháztetejér emblémát az akkor világpiacra törekvő koreai márkától. 

Viszont úgy tűnik le is csapott időközben valaki a ritkaságra, amit igazán nem olcsón 18 millióért árultak.

hasznaltauto.hu
hasznaltauto.hu
hasznaltauto.hu

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.