szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A hivatalos leleplezés előtt álló olasz újdonságot a jelek szerint Budapesten tesztelik.

A Maserati 2016 tavaszán mutatta be első szabadidő-autóját, a Torinóban gyártott Levantét. A típus sokáig különböző 6–8 hengeres benzines, illetve 6 hengeres dízel változatokban készült, nemrégiben pedig egy 4 hengeres benzines hibrid kivitel váltotta a gázolajos modellt.

A kereken 5 méter hosszú SUV 1,98 méter széles, 1,68 méter magas, illetve 3 méteres tengelytávolságú, így sokak számára egyszerűen túl nagy vagy éppen túl drága.

Rájuk gondolva fejlesztette ki a gyártó a kisebb és olcsóbb testvérmodellt, a hivatalosan egyelőre még nem leleplezett, de Budapesten máris felbukkant Grecalét.

Olvasói fotó

Olvasónk Kőbányán közúti forgalomban kapta lencsevégre a komplett álcázófóliát és magyar P-rendszámot viselő olasz újdonságot, melyet vélhetően a Bosch hazai munkatársai tesztelnek, optimalizálnak.

Olvasói fotó

A BMW X3 és az Alfa Romeo Stelvio kategóriájában szereplő Grecale csúcsmodelljét várhatóan egy biturbó V6-os benzinmotor mozgatja majd, és tisztán elektromos változatban is készülni fog. Az ígéretek szerint még az idén bemutatják a típust, a pontos árak egyelőre ismeretlenek.

Olvasói fotó

 

Gyári fotónk is van róla
Maserati
Carlos Tavares, a Stellantis első embere is kipróbálta az újdonságot
Maserati

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!