Kicsi Fiatok készülnek hamarosan a nagy és drága Maseratik szülőhelyén
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
Nagy kérdés, van-e innen visszaút?
Egy mexikói milliárdos kérésére alkották meg.
Luxusautók helyett városi kisautókat szerelhetnek.
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
Nem állnak jól a dolgok az olasz márkánál.
A Stellantis konszern sportos olasz márkája nehéz időket él át mostanság.
Megérkezett a Maserati GranCabrio új belépőszintű modellje, melynek 3 literes 6 hengeres motorja közel 500 lóerős.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott, vadonatúj állapotú MC12-t az eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
Carlos Tavares 2021 óta irányította a világ egyik legnagyobb autógyártóját.
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
Felére estek vissza az eladásaik.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
A modellt teljes egészében a modenai cég tervezte, fejlesztette és gyártja Olaszországban.
A tulajdonos Stellantis-csoport jelezte, nem tartanak meg olyan márkákat, amelyek nem termelnek hasznot.
A közel egymilliárd forintos ára miatt viszont biztosan nem lesz tömegtermék az olaszok hajója.
A közel 120 millió forintos MC20 Cielo remek biturbó V6-os benzinmotorjában sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A limitált szériás Maserati MCXtrema az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Alaposan megkérik a Maserati MC20 versenypályás használatra szánt spéci verziójának árát.
A most debütált Maserati GranCabrio mindössze 14 másodperc alatt képes lenyitni a tetejét.