szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportkocsija sem kerülheti el a sorsát, hajtásláncába villanymotort szerelnek.

A 2018 végén debütált aktuális Porsche 911 jelenlegi legerősebb verziója nem más, mint a tavaly tavasszal napvilágot látott Turbo S. Ez az összkerék-hajtású csúcsmodell egy 3,8 literes biturbó 6 hengeres boxermotort vonultat fel, mely 650 lóerős teljesítményt, illetve 800 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.

Porsche

Jól értesült források szerint hamarosan érkezik egy ennél is erősebb változat, mely azonban nem a benzinmotor tuningja, hanem 400 V-os hibrid hajtáslánc révén állít elő 700 lóerőt meghaladó teljesítményt.

A most felbukkant kémfotók tanúsága szerint már javában a Nordschleifén tesztelt újdonság a híradások szerint nem plugin-, hanem öntöltő hibrid kivitelű, vagyis rekuperációval hasznosítja a fékezéskor amúgy veszendőbe menő energiát.

A hibrid Porsche 911 a közelmúltban kijött McLaren Artura, illetve Ferrari 296 GTB ellenfelének ígérkezik.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!