Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
A Bécs mellett működő egységet az egy hete bezárt németországi üzemhez hasonlóan a félvezetőhiány miatt kell leállítani.
A németországi eisenachi Opel-gyár leállítását követően a német márka anyavállalata, a Stellantis bejelentette, hogy október 18-tól december 31-ig bezár egy másik egységet is a globális chiphiány miatt.
A termelés 2022. január 2-án folytatódik az asperni üzemben, addig a munkavállalók számára rövidített munkaidő bevezetése lehetséges, annak érdekében, hogy fizetéshez jussanak – közölte a vállalat.
Az osztrák fővároshoz közeli gyárban, amely motorokat és sebességváltókat szállít az Alfa Romeo, a Citroen, a Fiat, a Jeep, a Lancia, az Opel és a Peugeot modelljeihez, mintegy 460 embert foglalkoztatnak.
A chiphiány a vállalatcsoport egészét sújtja, adataik szerint a január–júniusi időszakban 700 ezer autót nem tudtak legyártani miatta. Ennek ellenére a társaság 75 milliárd euró bevételt és 5,9 milliárd euró nyereséget ért el hat hónap alatt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.