szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Teljes a minimalizmus az autóiparban, eltűntek a színek.

Az autóipar a villamosítást egyfelől teljesen új identitás felépítésére is használja. Ennek kapcsán nem meglepő, hogy szinte valamennyi gyártó átszabta az emblémáját a közelmúltban.

A Volkswagen a Kia, a BMW, a Nissan, a Mini, a Citroen, az Audi, a Toyota, a Renault és a napokban éppen a Volvo tette közzé újfajta logóját. Egységesen elmondható rájuk, hogy jellemzően az egyszerű dizájn és a monokróm a divat most. 

A General Motors csoportszinten már korábban változtatott, most a luxusmárkájuk a Cadillac is megkapta az új orrdíszt, amely a 2023 -as Cadillac Lyriq EV-nt tűnik majd fel először.

Cadillac

A Cadillac színes címere is marad egy darabig, mert a vállalat szóvivője a Fox News Autosnak elmondta, hogy a Cadillac belső égésű motorral szerelt modelljein még a klasszikus, színes keresztekkel átszőtt márkajelet lehet majd látni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!