szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.

A BMW 4-es kupé gyárilag legsportosabb változata az általunk is alaposan kipróbált M4 Competition, mely Magyarországon 31,5 millió forinton nyitó modell elsősorban 510 lóerős teljesítményéről és 650 Nm-es nyomatékáról ismerszik meg.

A Dähler azonban egy picit még tovább feszíti a húrt, megérkezett ugyanis a svájci tuningcég legújabb tuningolt M4-ese.

Dähler

A 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítményét 610 lóerőre növelték, ezzel párhuzamosan pedig a nyomatékcsúcs immár 720 Nm magasságában alakul.

Dähler

Akinek esetleg ez sem lenne elég, választhatja a következő lépcsőfokot, mely már 630 lóerőt, illetve 740 Nm-t hoz magával.

Viszonyításképp, a méregdrága BMW M5 CS 4,4 literes biturbó V8-as erőforrása 625 lóerőt és 750 Nm-es produkciót ad elő.

Dähler

Az egyedi 20-21 colos felniket, 26 milliméteres futómű-ültetést és 100-114 milliméteres kipufogóvégeket kapott újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

A gyári M4 Competition 3,9 másodperc alatt tudja le a 0-100-at, a 32,9 millió forintos indulóárú összkerekes verzióval pedig akár 3,5 másodperc alatt is abszolválható ez a feladat.

Dähler

A Dähler motortuningja a hátsókerekes és az összkerekes M4 Competitionhöz, illetve akár az alaphelyzetben 480 lovas, automata helyett kézi váltós normál M4-hez is rendelhető.

Dähler

 

Dähler

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!