szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.

A BMW bemutatta a tavaly piacra dobott és általunk is alaposan letesztelt harmadik generációs X1 legpotensebb kivitelét, íme a vadonatúj X1 M35i xDrive:

BMW

Az M-es hűtőrácsot, front splittert, külső visszapillantót és hátsó tetőspoilert kapott újdonság egyedi 19-20 colos könnyűfém-felniket vonultat fel, ezenkívül pedig a négy kerek kipufogóvég mellett sem mehetünk el szó nélkül.

BMW

Az utastérben középállás-jelzős sport bőrkormányra, M-es váltófülekre és világító M logós opcionális kagylóülésekre lehetünk figyelmesek, a kijelzők 10,25, illetve 10,7 colos képátlójúak.

BMW

A 2 literes 4 hengeres turbómotor kereken 300 lóerős teljesítménye mellé 400 Nm-es nyomaték társul, legalábbis Európában, az Egyesült Államokban és egyéb más piacokon viszont 317 lóerős produkciót ad elő az erőforrás.

BMW

A hétfokozatú Steptronic automata váltós és xDrive összkerék-hajtású csúcs X1-es 5,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, és 250 km/h az elektronikusan korlátozott végsebessége.

BMW

Említést érdemel továbbá az alapáras adaptív M sportfutómű és sportkormány, a 385-330 milliméteres féktárcsák, illetve az 540-1600 literes csomagtér.

BMW

A többi X1-eshez és az elektromos iX1-hez hasonlóan a németországi Regensburgban gyártott X1 M35i európai szállítása novemberben kezdődik meg, az árak egyelőre ismeretlenek.

BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!