szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.

A Lancia Delta HF Integrale minden idők legsikeresebb raliautója, mely 1987 és 1992 között egymás után hatszor söpörte be a világbajnoki címet. Az olaszok a típus utcai változatát is sikerre vitték, így ha elhangzik a három szó, hogy Delta HF Integrale, akkor a hozzáértő rajongók mind a mai napig kérdés nélkül vigyázba állva tisztelegnek.

Bár a legtöbben vélhetően egy eredeti állapotú ilyen Lanciát állítanák be a garázsukba, a Manhart azokra is gondol, akik egy kicsit modernizált változatban vezetnék haza a legendás típust.

Manhart
Manhart

A Manhart Integrale 400 nevet kapott újdonság 17 colos OZ Racing Rallye felniket, négydugattyús Brembo fékeket, ültetett és keményebb futóművet, sportkipufogót, valamint méretes hátsó légterelőt kapott.

Manhart
Manhart

A 2 literes 4 hengeres 16 szelepes turbós benzinmotor teljesítménye 200-ról 375 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig 298-ról nem kevesebb, mint 550 Nm-re emelkedett.

Manhart
Manhart
Manhart
Manhart
Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!