Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A Mercedes és a BMW nem éppen olcsó sportmodelljei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Európában.
Az idei esztendő első felében mintegy 13 700 új Mercedes-AMG talált gazdára Európában, ami 57 százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest.
A német márka legnépszerűbb modellje a G63-as terepjáró, melynek házon belüli piacrésze megközelíti a 25 százalékot.
Ez az 585 lóerős 4 literes biturbó V8-as motorral szerelt és általunk is alaposan meghajtott AMG Magyarországon minimum 79,2 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
Szintén kelendőek az öreg kontinensen az igen sportos M-es BMW-k, melyekből 2023 első felében 19 600 példányt adtak el, ami 58 százalékos növekedésről tesz tanúbizonyságot.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.