szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.

A Mercedes tavaly dobta piacra valaha készült legerősebb C-osztályos modelljét, az elődjétől eltérően már nem 4 literes V8-as motorra, hanem 2 literes 4 hengeres erőforrásra épülő plugin hibrid AMG C63 S E Performance-t.

És most megérkezett a Manhart által kezelésbe vett vadonatúj tuningverzió, a CRE 700:

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart

A 6,1 kWh kapacitású akkumulátoros, 13 kilométeres elektromos hatótávú sportszedán teljesítménye 680-ról 725 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig 1020-ról 1120 Nm-re növekedett.

A 265/35 ZR20-as, illetve 275/35 ZR20-as Michelin sportgumikon gördülő újdonság futóművét 20 milliméterrel leültették, ezenkívül pedig a hangos kipufogó, illetve a finomhangolt utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart

A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek – a gyári alapmodell 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra és csak 280-nál szakad vége a gyorsulásának.

A 4 másodperces 0-100-as szintidejű V8-as elődjénél jelentősen nehezebb, 2,1 tonnás összkerékhajtású Mercedes-AMG C63 S E Performance magyarországi alapára 45,7 millió forint.

Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
Manhart CRE 700
Manhart
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!