Tóta W.: A nemfideszes büszkeség napja
Nincs hatalmuk felettünk.
Mutatjuk a megoldást arra az esetre, ha egy kicsit izgalmasabb formában vezetnénk haza egy új Mercedes E-Klasse kombit.
A Mercedes tavaly kezdte meg az általunk is alaposan letesztelt teljesen új hatodik generációs E-osztály forgalmazását, és ebből a szedán, illetve kombi változatokban készülő középkategóriás modellből a Brabus most készített egy új tuningverziót.
A mellékelt fotókon látható autó alapját az E 220 d adja, melynek 2 literes 4 hengeres lágyhibrid turbódízel erőforrása alaphelyzetben 197 lóerős teljesítményt, illetve 440 Nm-es nyomatékot ad le.
A szakszerű tuningnak köszönhetően a dízelmotor 230 lóerőre erősödik, a csúcsnyomaték pedig eléri a 480 Nm-t, melynek köszönhetően a 0-100-as sprint szintideje 7,9-ről 7,4 másodpercre olvad, a végsebesség pedig 230-ról 243 km/h-ra nő.
A 255/35 ZR 21-es, illetve 285/30 ZR 21-es Continental SportContact 7 gumikon gördülő, 15 milliméterrel ültetett futóműves, 90 milliméteres kipufogóvégű, nemesített utasterű új Brabus ára egyelőre ismeretlen.
Viszonyításképp, a Mercedes E 220 d T-modell magyarországi alapára 27,1 millió forint.
Nincs hatalmuk felettünk.
Fenntartanák a nyomást Oroszországon és szembemennének Trumppal is.
A magyar választók felhatalmazására hivatkozva futott neki Orbán Viktor a csütörtöki EU-csúcsnak. Kár, hogy a felhatalmazáshoz félrevezető propagandát vetettek be, ahogy az is, az ilyen típusú kampány szembemegy még a saját uniós tagságunkkal is.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
A DW szerint a jövő évi választási kampány fő témája lehet Ukrajna.
Ráadásul az elmúlt évekkel ellentétben a környező országokban is sokkal jobban érdekelte az embereket, hogy mi történik Magyarországon a Pride-dal.
Sok tanár éppen egyetlen ponttal csúszott le a kiemelkedő kategóriába sorolásról.