Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
Mostanság egyre kevesebb olyan új személyautót lehet kapni, melyet automata mellett esetleg még kézi kapcsolású váltóval is gyártanak, a Pagani azonban 12 év után éppen most rukkolt elő a Huayra első hagyományos manuális váltós verziójával.
A keresztségben Huayra Epitome nevet kapott szupersportkocsi Xtrac gyártmányú látványos nyitott kulisszás kéziváltója a megszokottól eltérően nem hat, hanem hét sebességi fokozattal rendelkezik, melyhez hasonlót egyes Porschékban találhatunk.
Az egyedi aerodinamikai csomagos, finomhangolt aktív sportfutóműves és luxustól tocsogó utasterű különlegesség mozgatásáról egy Mercedes-AMG eredetű 6 literes biturbó V12-es benzinmotor gondoskodik.
A 864 lóerős teljesítmény 6000-es percenkénti fordulatszámtól áll rendelkezésre, a nem kevesebb, mint 1100 Nm-es csúcsnyomaték pedig 2800 és 5900 között végig lehívható.
A 20-21 colos kerekeken gördülő, mintegy 1,3 tonnás Huayra Epitome elektronikusan korlátozott végsebessége 350 km/h.
A 9 hónap alatt megtervezett és 10 hónap alatt legyártott új Pagani ára egyelőre ismeretlen, azt viszont tudni lehet, hogy a fotókon látható egyetlen példány készült belőle.
Nemrégiben maga Christopher Pagani, a 68 éves cégalapító fia mutatta be nekünk részletesen a Huayra Codalungát, mely 5 példányban gyártott különlegesség árcéduláján 2,7 milliárd forintos összeg szerepel.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.