Ez nem a villanyautós némaság: Monzában hangoskodott a Pagani V12-es hiperautója – videó
9000-es fordulatszám és 320-as tempó.
9000-es fordulatszám és 320-as tempó.
A hiperautó brutális teljesítménye és szívó V12-es motorjának üvöltése garantáltan felejthetetlen élmény.
Becsült árat sem tüntettek fel az aukciós oldalon, de egy hasonlóan ritka példány nemrégiben négymilliárd forintért cserélt gazdát.
Túl sokat nem használták az elmúlt tíz évben, amióta elkészült.
Az ára viszont elég súlyos, 1,2 milliárd forint.
A Pagani Zonda 760 Roadster Diamante Verde egyike az utolsó legyártott Zondáknak.
Nulla érdeklődés volt rá – mondta egy interjúban a ritkaságokat gyártó olasz manufaktúra tulajdonosa.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
A Pagani Huayra Epitome nyitott kulisszás manuális váltóval társítja a 6 literes biturbó V12-t.
Két és fél millió dollárért el is várható az egyediség.
A Pagani Alisea az olasz márka első modelljének 25. születésnapjára érkezett.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Szerencsére itt csak füst volt, és nem láng.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.
A 864 lovas autó minden egyes lóerejéért - átszámítva - több mint egy millió forintot kell majd fizetni, az már előre tudható.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.