szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Videóhívással is lehet ügyintézni mostantól.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) új videós ügyfélkapcsolati csatornát indított az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyek intézéséhez, ami egyszerűbbé teszi az ügyintézést, és időt takarít meg az ügyfeleknek.

A szolgáltatás a nemzetiutdij.hu oldalon a „Videóhívás” gombra kattintva érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven. A videós ügyintézéshez kamera-, hangszóró- és mikrofonképes eszköz szükséges, és a számítógép vagy laptop használatát javasolják a dokumentumok bemutatása miatt.

A szolgáltatás számos e-matricával kapcsolatos ügyet kezel, például:

  • e-matrica átírása másik járműre
  • téves rendszám/felségjel javítása
  • pótdíjkedvezmények igénybevétele
  • téves detektálással kapcsolatos ügyintézés
  • részletfizetési kérelem benyújtása

Az online felületen közvetlenül lehetőség van a díjak befizetésére is. A tavaly év végi tesztüzem első hat hónapja pozitív eredményeket hozott, több mint 4500 megkeresést kaptak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!