Egekig pörgethető 670 lóerős motor a Subaru őrült újdonságában

A hatalmas teljesítményű turbós benzinmotornak elképesztően alacsony tömeget kell csak mozgatnia.

  • HVG HVG
Egekig pörgethető 670 lóerős motor a Subaru őrült újdonságában

A Subaru előrukkolt valaha készült legerősebb WRX versenyautójával, íme az igen sötét hangulatú Subaru WRX Project Midnight:

Subaru WRX Project Midnight
Subaru

A nagyközönség által elsőként a napokban megrendezendő Subaru WRX Project Midnight Goodwood Festival of Speed keretein belül megtekinthető újdonság egyedi aerodinamikai csomaggal és 1,1 tonna körüli tömeggel támad.

Subaru WRX Project Midnight
Subaru

A 2 literes 4 hengeres turbós boxermotor főtengelye egészen 9500-ig elforgatható, 670 lóerős teljesítménye mellé pedig nem kevesebb, mint 920 Nm-es csúcsnyomaték társul.

Subaru WRX Project Midnight
Subaru

A természetesen összkerék-hajtású, karbonszálas karosszériás csúcs WRX 18 colos felnijein Yokohama slick gumik feszülnek – a menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek.

Subaru WRX Project Midnight
Subaru
Subaru WRX Project Midnight
Subaru
Subaru WRX Project Midnight
Subaru
Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.