Itt az első autó, amin egy külső légzsák a kerékpárosokat védi
Az új Subarunál nem csak az autóban ülők biztonságáról gondoskodnának.
Az új Subarunál nem csak az autóban ülők biztonságáról gondoskodnának.
Komoly sebezhetőséget talált két kutató a Subaru rendszereiben, minden védelem kijátszhatónak bizonyult.
A parányi Daihatsu Rocky Crossfield úgy néz ki, mint a nála sokkal komolyabb igazi terepjárók.
A hatalmas teljesítményű turbós benzinmotornak elképesztően alacsony tömeget kell csak mozgatnia.
A Toyota Urban SUV hivatalosan csak jövőre mutatkozik be, de mi már körbefotóztuk – jövünk minden ismert részlettel.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
Megnéztük, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Toyota és a Subaru szerelemgyermekének tekinthető két vadonatúj elektromos autó, a bZ4X és a tőle csak minimálisan eltérő Solterra.
A sci-fi faktort alaposan kimaxolja és a Teslát is a sarokba állítja a Lexus RZ-ben elsőként elérhető szupermodern kormány, de a japán gyártó 100 százalékban elektromos újdonsága ezen túlmenően is számos érdekességgel szolgál.
Egy legendás Impreza azokból az időkből, amikor a Subaru márkanév még nagyon mást jelentett, mint 2023-ban. És amelynek az első tulaja a Codemasters egyik alapítója volt.
Szedán verzió és manuális váltó nélkül debütált az Impreza új generációja.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és összkerékhajtás – körülbelül ezek a Prodrive P25 főbb jellemzői.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
Megérkezett Európába a japán gyártó harmadik GR típusjelzésű globális modellje, a nagysikerű GT 86 utódja.
A crossover kategóriás japán újdonság egy feltöltéssel nagyjából 450 kilométert képes megtenni.
A Toyota vezetésével a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha Motor közösen fejlesztenek majd szintetikus üzemanyagokat, valamit biodízel, illetve hidrogén üzemű motorokat.
Solterra néven mutatkozik majd be a Toyotával közösen fejlesztett jármű.
Csoda, hogy senki sem sérült meg súlyosan.
A 2002-es gyártmányú autót eddig lényegében papírba csomagolva óvták mindentől.