szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.

A közelmúltban részletesen bemutattuk a BMW első kombi M3-asát, a sokáig titkolt és egyetlen példányban készült E46-os prototípust, mely 2000-ben látta meg a napvilágot, azonban az első sorozatgyártású M3 Touringra egészen 2022-ig várnunk kellett.

A 37,7 millió forintos alapárú M3 Competition M xDrive Touring 3 literes 6 hengeres biturbó benzinmotorja 530 lóerős, illetve 650 Nm-es produkciót ad elő, ami 3,6 másodperces 0–100-as sprintet, illetve 250–280 km/h végsebességet tesz lehetővé.

BMW M3 Touring
BMW

A minimium 56,5 millió forint kifizetését követően hazavezethető, 550 lovas és kicsit könnyebb M3 CS Touring még fürgébb, konkrétan 3,5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.

A G-Power azonban azokra is gondol, akik ennél kicsit potensebb M3 kombit állítanának be a garázsukba, számukra készült ez az új tuningverzió:

G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power

A teljesítmény 800 lóerőre nőtt, a csúcsnyomaték pedig eléri a 900 Nm-t, így nem csoda, hogy az újdonsággal akár 330 km/h-val is hasíthatunk az Autobahnon.

A hangos sportkipufogót és ültetett futóművet kapott sportkombi elöl 285/30 R20-as, hátul 295/25 R21-es sportgumikon gördül.

A Voodoo Blue fényezésű és Hurricane RR felnis újdonság 0-100-as szintidejéről, illetve áráról egyelőre nem szól a fáma.

G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
G-Power G3M Bi-Turbo
G-Power
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!