A Ferrari 2019-ben mutatta be a Portofino utódjának tekinthető Romát, mely sportkocsit most a vadonatúj Amalfi váltja fel.
A Roma komolyabb ráncfelvarrásának tekinthető újdonság finomított külsővel, modernizált belsővel és nagyobb teljesítményű erőforrással támad.
A megújult frontrészt és hátsót felvonultató Amalfi 20 colos könnyűfém-felnikre szerelt Bridgestone Potenza Sport, illetve Pirelli P Zero gumikon gördül.
A teljesen megújult műszerfalon egy 10,25 colos digitális műszeregység váltotta a régi 8,4 colos példányt, az infotainment érintőkijelző 15,6 colos képátlójú, az anyósülés előtt pedig egy 8,8 colos kijelző található.
Említést érdemel továbbá az új kormány, az átalakított középkonzol, a szellőztethető és fűthető masszázsülések, illetve a 14 hangszórót felvonultató 1200 W-os Burmester prémium hi-fi.
A továbbfejlesztett kormányzást és fékrendszert kapott Amalfi 3,9 literes biturbó V8-as motorja az elődhöz hasonlóan 760 Nm-es csúcsnyomatékú, azonban a teljesítmény 620-ról 640 lóerőre nőtt.
A 0-ról 100-ra 3,4 helyett immár 3,3 másodperc alatt felpattanó kupé végsebessége változatlanul 340 km/h.