Ilyen lesz a Range Rover új logója, bátran nevezhető szokatlannak

Amolyan Louis Vuitton-utánérzésként bevezetnek egy sormintát is belőle.

  • HVG HVG
Ilyen lesz a Range Rover új logója, bátran nevezhető szokatlannak

A Range Rover új logója meglehetősen szokatlanra sikerült: két egymásra helyezett, tükrözött R betű alkotja, amit a Jaguar Land Rover (JLR) nemrégiben egy befektetői prezentáción mutatott be.

Érdekesség, hogy a különös embléma nem fogja leváltani a jól ismert „Range Rover” feliratot az autók orrán – inkább kisebb felületeken, címkéken, kiegészítőkön vagy rendezvényhelyszíneken használják majd. A cél, hogy a márkát a Land Rovertől részben függetlenítve, önálló luxusmárkaként pozicionálják a Range Rovert, ahogy az a Defender és a Discovery esetében is történik.

A furcsa logó mellett a Range Rover egy új, ismétlődő geometrikus mintát is bevezet, amely a prémium divatmárkák – például a Louis Vuitton – stílusát idézi. Ez a minta felbukkanhat a jövőben kárpitokon vagy exkluzív kiegészítőkön.

Range Rover

Mindez része annak az átalakulásnak, amely keretében a JLR új korszakot nyit: hamarosan bemutatkozik a teljesen elektromos Range Rover zászlóshajó, amelyre már több mint 60 ezer érdeklődő iratkozott fel.

Kínai lesz a Freelander – új márka születik a Land Rovernél

Keresik a helyüket a régi szereplők egy új világban.