810 lóerős lett az új BMW M5

A biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncban sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.

  • HVG HVG
810 lóerős lett az új BMW M5

A BMW a közelmúltban dobta piacra eddigi legerősebb M5-ös modelljét, az AC Schnitzer pedig azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének a sportmodell produkciójával.

A 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánc teljesítményét 727-ről 810 lóerőre emelték, és a motortuning természetesen a szedán és a kombi változathoz is elérhető.

BMW M5
AC Schnitzer
BMW M5
AC Schnitzer

Az egyedi aerodinamikai csomagos újdonság futóművét 20 milliméterrel leültették, a nyomtáv 7 milliméterrel nőtt, a látványos forgácsolt könnyűfém felnik 21 colosak, a sportos hangzásról pedig négy darab 110 milliméteres kipufogóvég gondoskodik.

Az árakról és a menetteljesítményekről egyelőre sajnos nem szól a fáma.

A Magyarországon 52,3 millió forinton nyitó, 1000 Nm csúcsnyomatékú és 68 kilométeres elektromos hatótávú BMW M5 3,5 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra és 305 km/h a végsebessége.

BMW M5
AC Schnitzer
BMW M5
AC Schnitzer
BMW M5
AC Schnitzer
BMW M5
AC Schnitzer