Kitiltja a brit divatlánc azokat a vásárlóit, akik túl sok ruhát küldenek vissza
Az Asos szerint néhányan átlépik a jóhiszeműség kereteit, az érintettek viszont fel vannak háborodva.
Az Asos szerint néhányan átlépik a jóhiszeműség kereteit, az érintettek viszont fel vannak háborodva.
Az olyan online divatmárkák, mint az Asos vagy a Boohoo által árult ruhadarabok fele szűz, vagyis közvetlenül kőolajból származó műanyagból készül – számolt be a Guardian a Royal Society for Arts, Manufactures and Commerce (RSA) kutatásáról.
A koronavírus-járvány felpörgette az online vásárlást és egyre több ruhamárka kínál virtuális próbafülkéket. A márkák ráadásul sokat spórolhatnak azon, ha minél kevesebb terméket küldenek vissza.
A brit ASOS ütheti ki a nyeregből a Zarát és a H&M-et – számolt be a Napi Gazdaság.
Radioaktívnak bizonyult öveket vont ki a forgalomból a divatcikkekkel online kereskedő Asos cég – számolt be róla a The Guardian című brit napilap.