Március 15.: Mutatjuk a lezárásokat, közlekedési változásokat
Toptipp: az autót ne erőltessük, jobb a kötöttpályás.
Toptipp: az autót ne erőltessük, jobb a kötöttpályás.
Amíg a tűzoltók a helyszínen dolgoztak, a 160-as és a 260-as buszjáratok terelve közlekedtek.
A BKK nem kapott kártérítést, a főváros lenyeli a veszteséget. Politikai és szakmai felelősség van, büntetőjogi felelősségre vonás nincs.
Karácsony Vitézyt és Tarlóst, Vitézy Tarlóst és a Dabóczi vezette BKK-t okolja a milliárdos buktáért.
A 23:45-től várhatóan fél órán keresztül pedig a BKK automatáiból sem lehet majd jegyeket és bérleteket venni.
A tömegközlekedés működtetésére eddig adott állami pénz és a bérletbevételek megosztásáról is konkrét számokat mondott Lázár János. Azt is bejelentette, hogy még több várossal szeretne megegyezni közös jegyekről.
A szemeszter- és negyedéves bérletek vásárlói is utalványt kapnak a közlekedési cégtől.
Két éve jelent meg a BudapestGO alkalmazás, akciós jegyárral és nyereményjátékkal ünnepel a BKK.
Az utasok negyede szerint az első ajtós felszállás növeli a biztonságot.
A februári és márciusi ütemeket teljesen törölhetik. A cég hivatalosan annyit közölt, folyamatosan elemzik a tapasztalatokat, ennek fényében döntenek a hogyan továbbról.
A menetjegy nemrég drágult, a bérlet viszont olcsóbb lesz.
Karácsony Gergely szerint azért csökkentik a Budapest-bérlet árát, hogy versenyképes tudjon maradni a Pest vármegyebérlettel.
Sorozatunkhoz öt írót kértünk fel: öt kulcsszót felhasználva írjanak arról, miként élték meg az elmúlt hetet. Karafiáth Orsolyának most a kínból, a pulykabuktából, a rejtőzködőből, az apróságokból és a pocóból kellett dolgoznia.
Pár hónappal az önkormányzati választás előtt egymást érik az olyan fővárosi közlekedési ügyek és botrányok, amelyekben éppen Karácsony Gergely főpolgármester lehetséges kihívója, Vitézy Dávid tud avatott szakértőként fellépni. A tömegközlekedési járatritkítás témájában pedig senki által ki nem kényszerített bénázást láthatunk a fővárostól és a BKK-tól, amit betetőzött egy pulykahasonlat.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője Kóka János mocsaras-békás kijelentését is felidézte. Walter Katalin pénteken reagált, azt írta, sajnálja, ha félreérthetően fogalmazott, nem akart senkit bántani.
A cég vezérkara azt mondta, nem piszkálták meg olyan járat menetrendjét, amelynek kihasználtsága hetven százalék feletti.
Fordulat történt a Budapest-bérlet ügyében, mivel a felek nemrég módosították a megállapodást. Ez akár azt is jelenthetné, hogy márciustól akkor sem szűnik meg a bérlet használhatósága a MÁV, a Volán és a HÉV vonalain, ha esetleg addig nem tud megegyezni Lázár János tárcája a fővárossal. A minisztérium szerint azonban Budapest-bérlet biztosan nem lesz márciustól.
Újpesten, Kőbányán és Rákosmentén lehet majd kevesebb átszállással és gyakrabban közlekedő járatokkal utazni.
A közlekedési szakember szerint a BKK járatritkítása elhibázott, ezért a rendszert meg kellene javítani. Ebben lenne a főpolgármester segítségére.