Ismét felszállt a fehér füst a hármas metróban, kiürítettek több állomást
Nem jár a metró a Deák tér és a Nagyvárad tér között. A Ferenciek terén meghibásodott és füstölni kezdett egy szerelvény.
Nem jár a metró a Deák tér és a Nagyvárad tér között. A Ferenciek terén meghibásodott és füstölni kezdett egy szerelvény.
A K-Monitor, a Petabyte és a Transparency International Magyarország által közösen kifejlesztett rendszer, a redflags a korrupciógyanús tendereket több mint 40 szempont alapján vizsgálja. Ezt a szűrőt eresztették rá a mintegy 16 ezer közbeszerzési hirdetményre, és az így beérkezett adatok alapján elkészítették a 2013 óta legtöbb közpénzt költő ajánlatkérők redflags-profilját.
Egy ellenőr tetten ért egy bliccelőt, aki azonban úgy megtaposta a lábát, hogy eltört a lábujja, ezért a rendőrség kiérkezéséig bezárta a busz utasait is a sofőr.
A Magyar Nemzet szerint irreálisan nagy büntetést kellett fizetnie egy nőnek Budapesten, mert úgy szállt fel az Örs vezér terén az egyik buszra, hogy néhány falat még volt a fagylaltjából, konkréten a tölcsér vége. Az utas úgy érezte, hogy megalázták, az ellenőrök viszont állították: a nő nem akart együttműködni velük. A BKK szerint nyolcezer forint a minimális büntetés, ha valaki a felszólítás után sem teszi el a járművön az ételt, italt, vagy nem hajlandó leszállni.
Útépítés miatt ismét változik a forgalmi rend szombat délutántól a Budaörsi úton, az új közúti csomópont építésénél, az M1-es és az M7-es autópálya közös bevezetőjén. A forgalom továbbra is kétszer három fogalmi sávon haladhat – hívta fel a figyelmet a BKK.
Hétfőtől várhatóan két évig módosított útvonalon jár a 15-ös és a 115-ös busz a József nádor téri mélygarázs építése miatt – hívta fel a figyelmet a BKK.
Csillaghegy és Rómaifürdő megállók között elgázolt egy embert a HÉV pénteken kora este. Az illető túlélte a balesetet. Pótlóbuszok járnak Kaszásdűlő és Békásmegyer között.
Új szlogent, logót és címert is kap Budapest - jelentette be pénteken Tarlós István. A főváros kimarad az államosított turizmusból, a budai fonódó villamos március 14-ére teljesen kész lesz, de Újpalotára egyelőre biztos nem megy majd villamos, a Petőfi híd előtt a Lánchidat kell felújítani, de még a vizes vébé előtt 3 milliárdból megcsinálják a Róbert Károly körutat is.
Március közepéig még mindenki elmondhatja a véleményét a BKK legújabb terveiről, amely szerint több buszjáratot is megszüntetnének, mondván a 4-es metró kiváltja azokat. Erősen megritkítanák viszont a Keleti pályaudvartól Újpalota felé járó járatokat is, ahol nem jár a metró.
A Közvágóhíd és Népliget között pótlóbuszok jártak, de még nyolc óra előtt helyreállt a közlekedés rendje.
A BKK tájékoztatása szerint több mint tíz helyen kezdődik útfelújítás a következő hetekben.
Újabb alacsonypadlós buszok érkeznek Budapestre, és újraszervezik az alacsonypadlós autóbuszok beosztását több fővárosi vonalon – közölte a BKK.
Fél 6 körül füstölni kezdett egy metró az Ecseri útnál, a 3-as metró déli végén pótlóbuszokat állítottak be.
A főváros és a kormány hajlik rá, hogy megszüntesse a csepeli HÉV-et, és hogy a 2024-es olimpiai pályázathoz kapcsolódóan a villamoshálózatot fejlessze a dél-pesti agglomerációban. Mivel a HÉV-ek átkerülnek a MÁV-hoz, a létük általában is veszélybe került.
Rendőri intézkedés miatt kellett pótlóbuszokat indítani a 19-es és 49-es villamos vonalán.
Korlátozzák a forgalmat Budapesten a III. kerületben, a Pomázi út és az Aranyhegyi út környékén hétfő reggeltől előreláthatólag március 15-éig – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) hétfőn.
Megvan a hosszú CAF-villamosok típusengedélye valamint az első szerelvény üzembe helyezési engedélye. Utóbbival március végétől lehet utazni a budapesti 1-es vonalon. A főváros összesen 12 hosszú CAF-ot vásárolt, valamennyi az 1-esen jár majd. Kilenc jármű már megérkezett.
Egy próbaúttal csaltak lépre az ellenőrök egy Uber-sofőrt pénteken. A rendőrök megállapították, hogy nem volt engedélye a taxizáshoz, így bevonták a rendszámát. A sofőr ellen eljárás indul.
Míg ma már természetes, addig a 20. század elején elképzelhetetlen volt, hogy egy nő kérje el az utazók jegyét a budapesti tömegközlekedési eszközökön. Mikor és miért jelentek meg az első női kalauzok a fővárosi járműveken, és hogyan kerültek túlsúlyba?
300 milliárd forintba kerülne a HÉV-vonalak és a teljes járműpark felújítása, a Magyar Idők már a Stadler által gyártott Flirt vonatok egyik modellváltozatával is hírbe hozta a felújítást.