70 millió forint felett nyit Magyarországon a BMW szupererős zöld rendszámos SUV-ja
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
A hetvenes években Batmobilként is emlegetett 3.0 CSL típus utódjából összesen ötven példányt építenek.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
A BMW-s második előzési kísérlete “sikerült”, de szemből jött a menetrend szerinti Volánbusz.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.
A bajor gyártó flexibilis új elektromos autó platformja akár négy villanymotort is felvonultathat.
A hatalmas X7 Alpina által nemesített verziója 12 másodperc magasságában katapultál 0-ról 200 km/h-ra.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Vélhetően nem teljesen ok nélkül készítenek egy ilyen extrém szerkezetet.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Nagyon nem olyan és akkora lesz az autóipar, ha csak az akkumulátoros autókra támaszkodik, mint amit ismerünk – figyelmeztet a német cég vezetője.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú XM hivatalos leleplezésére.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A ralis hangulatútól az egyedi tülkösön és Mr. Bean macison át a legmodernebb elektromosig mindenféle Mini képviseltette magát a márka legnagyobb hazai találkozóján.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.