Mire készül a BMW ezzel a Mad Max stílusú terepjáróval?
Vélhetően nem teljesen ok nélkül készítenek egy ilyen extrém szerkezetet.
Vélhetően nem teljesen ok nélkül készítenek egy ilyen extrém szerkezetet.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Nagyon nem olyan és akkora lesz az autóipar, ha csak az akkumulátoros autókra támaszkodik, mint amit ismerünk – figyelmeztet a német cég vezetője.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A ralis hangulatútól az egyedi tülkösön és Mr. Bean macison át a legmodernebb elektromosig mindenféle Mini képviseltette magát a márka legnagyobb hazai találkozóján.
Ha kerekenként egy-egy motor, akkor értelemszerűen csakis elektromos hajtásról lehet szó.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
Az üzemanyagcellás iX5 Hydrogen gyártása az év végén kezdődik meg.
Alapáron is 40 millió forint feletti egy ilyen modell nálunk.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
Nagy lehet az akkumulátorgyártó-sűrűség a BMW magyarországi gyára környékén néhány éven belül, ugyanis pár nappal világ legnagyobb akkugyártója, a CATL beruházásának bejelentése után, egy másik kínai szereplő is feltűnt a színen.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
Járt is érte a büntetés, 200 ezer forint bírság.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú XM hivatalos leleplezésére.
Alig ezer darab készül a modellből.