Ki mondta, hogy az elektromos BMW-ket ne lehetne tuningolni?

A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.

  • hvg.hu hvg.hu
Ki mondta, hogy az elektromos BMW-ket ne lehetne tuningolni?

A BMW a közelmúltban dobta piacra szemrevaló elektromos szedánját, az i4-est, melynek eDrive40 alapmodelljét és szupersportos M50 kivitelét is volt szerencsénk alaposan meghajtani.

Az AC Schnitzer azokra is gondol, akik esetleg nem tartják elég sportosnak az i4-est, ugyanis a típushoz mostantól többféle tuningopció is elérhető a cég kínálatában.

AC Schnitzer

Az egyedi aerodinamikai csomaggal felvértezhető i4 új sportfutóműve elöl 20 milliméteres, hátul 25 milliméteres ültetést hoz magával, ezenkívül pedig az új felnik és a sportosabb hangulatú utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.

AC Schnitzer

A 340 lóerős teljesítményű és 585 kilométeres hatótávú, 21,7 millió forintos alapárú i4 eDrive40 5,7 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.

AC Schnitzer

Az i4 M50 26,3 millió forint ellenében 544 lóerőt, 512 kilométeres hatótávot és 3,9 másodperces 0-100-as szintidőt biztosít.

AC Schnitzer

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.