Már nem kell sokat várnunk a szuperizgalmas új BMW M2-re
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
Az üzemanyagcellás iX5 Hydrogen gyártása az év végén kezdődik meg.
Alapáron is 40 millió forint feletti egy ilyen modell nálunk.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
Alig ezer darab készül a modellből.
Nagy lehet az akkumulátorgyártó-sűrűség a BMW magyarországi gyára környékén néhány éven belül, ugyanis pár nappal világ legnagyobb akkugyártója, a CATL beruházásának bejelentése után, egy másik kínai szereplő is feltűnt a színen.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
Járt is érte a büntetés, 200 ezer forint bírság.
Megújuló energiatermelés, újrahasznosítás, körforgásos gazdaság. A BMW autógyár szakemberei az alábbiakban megfogalmazzák, miért tartják szükségesnek, hogy cégük támogassa a TEDxBudapest Jövőteremtők című előadássorozatát. Cégük példájával elmagyarázzák, milyen lépéseket tehet egy autógyár a fenntarthatóságért.
Úgy gondolják minden csoda három napig tart, így az is, hogy a jövőben egyes extrákat előfizetéssel kínálnak a kocsikhoz.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
A bajor gyártó újdonsága azoknak készült, akik manapság fura módon egy egészen "autószerű" elektromos modellt szeretnének beállítani a garázsukba, és nem egy szimplán csak nagyon erős, felfújt gombóc néma SUV-ot.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Hat éves, mégis bejáratósan új ez a kihegyezett motorral szerelt BMW M4 GTS.
A Mini "karizmtikus egyszerűség" jegyében fogant jövőbemutató újdonsága egy crossover kategóriás elektromos prémium kisautó.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M2 abszolút nem szenved erőhiányban.