A BMW kitart a nagy 6 hengeres és V8-as motorok mellett
A nagy teljesítményű benzines BMW-erőforrások rajongóinak nincs okuk az aggodalomra.
A nagy teljesítményű benzines BMW-erőforrások rajongóinak nincs okuk az aggodalomra.
A biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncban sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Van kereslet a minél egyedibb darabokra.
A vezetési élményre kihegyezett BMW M2 hamarosan még komolyabb tempóra lesz képes.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a Neue Klasse vonalakat felvonultató új BMW X5 M.
Megérkezett a BMW CE 04 elektromos robogó legújabb változata.
Az 530 lóerős 6 hengeres biturbó motorral szerelt élményautó a Zöld Pokolban bizonyította rátermettségét.
A vadonatúj BMW M2 CS iránt a vártnál nagyobb vásárlói érdeklődés mutatkozik.
Az első tulajdonosa által árult BMW 630 CS eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A bajor gyártó talált még néhány eddig szunnyadó kilométert az olcsóbb i4-esek hajtásláncában.
Jó esély van arra, hogy a bajor gyártó ismét bizalmat szavaz a hatótávnövelő benzinmotornak.
A vadonatúj Neue Klasse elektromos platform első delikvensének tesztelése a végéhez közelít.
A BMW i4 csúcsmodellje a korábbiaknál 57 lóerővel erősebb lett.
Friss információk láttak napvilágot az általunk már kipróbált BMW iX3-mal kapcsolatban.
A Mercedes E-osztály és az A6-os Audi eladásai meg sem közelítik az 5-ös sorozatú BMW-jét.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
Vadonatúj dizájn, panorámavetítős műszerfal, akár 900 kilométeres hatótáv, brutális töltési sebesség és AI által automatizált töltőfedél. Kipróbáltuk a az első magyar gyártású BMW-t, a bajor gyártónál új fejezetet nyitó Neue Klasse iX3-at.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
Az újabb BMW-k infotainment rendszere immár magyar hangon is meg tud szólalni.
A 625 lóerős legújabb M-es divatterepjárók igen magas felszereltséggel csábítanak vásárlásra.