Búcsúzik egy legenda: viszlát pörgős benzinmotor, kézi váltó és normál kézifék
A Caterham bemutatta a vezetési élményre kihegyezett Seven 485 utolsó búcsúzó szériáját.
A Caterham bemutatta a vezetési élményre kihegyezett Seven 485 utolsó búcsúzó szériáját.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
A híres autós rendezvényen, a Festival of Speeden mutatják majd be idén nyáron.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb 2,5 tonnás elektromos SUV-ot mutattak be.
A Caterham újdonsága nemcsak könnyű, hanem egyben igen kompakt méretű is.
Az irodát még 2014-ben ürítették ki, azóta senki sem nyúlt hozzá.
A Caterham után a Marussia Forma-1-es istálló is a csőd közelében.
Kihagyja az egyesült államokbeli és a brazíliai Forma-1-es világbajnoki futamot a Caterham és a Marussia.
Miután összebalhéztak és az üzlet befuccsolt, a Renault bejelentette, hogy kivásárolja azt az 50 százalékos tulajdonrészt, amelyet a Caterham Group birtokolt abban a vegyesvállalatban, amelyet 2012 végén hívtak életre az Alpine sportkocsik tervezésére és gyártására. Mostantól mindkét gyártó a maga útját járja.
Tony Fernandes cáfolta a korábbi sajtóhíreszteléseket, miszerint megválna a Forma 1-es istállótól és az utcai autós részlegtől, de azt megerősítette, hogy befektetőket keresnek.
Brit sajtóértesülések szerint lőttek a Caterham és a Renault együttműködésének: egyelőre csak közúti autós fronton, de ez a közeljövőben kihathat akár a két fél Forma-1-es kooperációjára is.
Fennállása során először motorkerékpárokkal bővíti kínálatát a Caterham Group: a maláj tulajdonban lévő patinás brit márka három kétkerekűvel indítja útjára új divízióját, a Caterham Bikes-t.
Az AeroSeven prototípusnál felhagytak a korábbi múltidéző kinézettel és egy igazi közúti vadászgépet készítettek.