Az 5-ös BMW-nél drágábban nyit Magyarországon az új Mercedes E-osztály
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
A Mercedes-AMG SL63 Manufaktur Big Sur designját az Egyesült Államok nyugati partjának hangulatos naplementéi ihlették.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a stuttgartiak dobozos modellje.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
A Mercedes-Maybach S-osztály zöld rendszámos verziójának alaposan megkérik az árát.
Valahonnan a távolból finoman dorombol a 6 literes 12 hengeres, fejünket puha párna, hátunkat és vádlinkat masszázs kényezteti, finoman terjeng a fedélzeti parfüm illata, az ezüst poharakban behűtött Dom Perignon gyöngyözik. A csúcs Maybach S-osztály átértelmezi a luxusutazás fogalmát.
Bemutatkozott a legendás Mercedes utolsó olyan szériája, melyben még 4 literes V8-as benzinmotor található.
Megérkezett az áprilisban leleplezett új E-Klasse praktikus puttonyos változata.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A plugin hibrid hajtásláncú sportos luxusautó indulóára 90 millió forint felett alakul.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
A két turbóval megfújt V8-as egységben találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az új generációs E-osztály többféle fegyvert is bevet a kinetózis elleni harcban.
A szebb napokat is látott régi S-osztály volt a Queen frontemberének kedvenc kocsija, amit jogosítvány hiányában sosem vezetett, de szívesen utazott benne.