Már 6 hengeres motorokkal is kapható az új Mercedes E-osztály
Megérkeztek Magyarországra a vadonatúj E-Klasse első 6 hengeres kivitelei.
Megérkeztek Magyarországra a vadonatúj E-Klasse első 6 hengeres kivitelei.
Egyes gyártók már hosszú évtizedek óta kísérleteznek olyan személyautókkal, melyek kipufogócsövén csak víz csepeg ki. Ilyen például a Mercedes, illetve a BMW.
A nemrégiben teljesen megújult E-Klasse immár gázolajos tölthető hibrid változatban is elérhető.
Nem SUV, hanem régi vágású szedán, ráadásul nem is elektromos, hanem "ördögtől való" dízel. Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a csúcstechnológiával alaposan telepakolt, mégis konzervatív hangulatú vadonatúj E-Klasse.
Az erősen megkímélt állapotú W140-es Mercedesre vágyóknak mindenképpen érdemes egy pillantást vetniük erre a "bálnára".
A 4 literes benzinmotorral szerelt sportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A Mercedes és a BMW nem éppen olcsó sportmodelljei egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Európában.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan mutathat az aktuális G-Klasse érkezőben lévő kistestvére.
A most megnyitott fóti kereskedésben akár 45 kocsit is meg lehet tekinteni egymás mellett, és adott esetben 20 millió forintot meghaladó nyitási kedvezménnyel vásárolhatók alig használt luxus bemutatóautók.
A vadonatúj kupé magyarországi alapára 21 millió forint magasságában alakul.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
Az ötvenesztendős S-osztály egész baráti áron, 5 millió forint alatt cserélhet gazdát.
Az erősen limitált szériás sportkupéval az elmúlt közel két évtizedben alig több, mint 17 ezer kilométert tettek meg.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 különleges körülmények mellett bizonyította rátermettségét.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A biturbó V8-as motorral szerelt AMG 63 alig több, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.