Több százezer Mercedest kellene visszahívni, de nincs alkatrész
A gyártó azt javasolja, ha lehet ne, vagy csak nagy körültekintéssel használják a tulajdonosok az érintett autókat.
A gyártó azt javasolja, ha lehet ne, vagy csak nagy körültekintéssel használják a tulajdonosok az érintett autókat.
Az EQXX nem egy újabb erőt fitogtató hatalmas elektromos SUV, hanem egy a maximális hatékonyságról szóló villanyautó.
A 805 lóerős teljesítményű biturbó V8-as benzinmotor megteszi a hatását.
Németország és Dánia is az ismétlőoltások felpörgetésével veszi fel a harcot az új koronavírus-variánssal szemben. Utóbbi országban már nem csak orvosok fognak oltani.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a német gyártó középkategóriás prémium szedánja.
A valaha készült leghatékonyabb működésű Mercedes premierjére január elején kerül majd sor.
Érkezőben a vadonatúj EQE SUV, melynek prototípusait a svéd télben tesztelik éppen.
A non-plus-ultra kategóriás sportos luxus villanyautó itthoni alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
Az All-Terrain kivitel mintegy 1,3 millió forinttal kerül többe a normál kombi változatnál.
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
Az Ionity rendszerében elérhető töltőpontok száma a közeljövőben több mint a négyszeresére fog nőni.
Az EQXX hivatalos leleplezésére 2022 elején kerül majd sor.
A különleges kéttónusú fényezés árából kis híján akár egy új Suzuki Vitara is kijön.
Megkezdődött a tisztán elektromos hajtásláncú EQB magyarországi forgalmazása.
Immár összkerék-hajtású változatban is kapható a plugin-hibrid kivitelű S580 e.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.