A vég kezdete: búcsúzik a biturbó V8-as Mercedes-AMG E-osztály
Minden jel arra mutat, hogy egy korszak hamarosan véget fog érni az E-Klasse életében.
Minden jel arra mutat, hogy egy korszak hamarosan véget fog érni az E-Klasse életében.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Már nem kell sokat várnunk a GLC második generációjának leleplezésére.
A most állítólag eladósorba került különleges stuttgarti sportkocsi 1956-ban látta meg a napvilágot.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
A jól ismert biturbó V8-as benzinmotorból minden korábbinál nagyobb teljesítményt csikartak ki.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
A C-osztály sportos új csúcsmodellje szedán és kombi változatban is elérhető.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Megérkezett az S-osztály méretkategóriában versenyző EQS emelt karosszériás testvérmodellje.
A Vision EQXX egy német–francia túrán bizonyította be, hogy mennyire alacsony a fogyasztása.
A H&R szettjének köszönhetően nem csak jobban mutat a C-Klasse, hanem kicsit sportosabban is viselkedik.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
A sportosra hangolt kompakt elektromos autót várhatóan Brabus típusjelzéssel dobják majd piacra.
Az elektromos szabadidő-autó hivatalos leleplezésére a jövő hét elején kerül majd sor.
A 6 literes V12-es motorral szerelt limuzin tömege a masszív páncélozás miatt eléri az 5 tonnát.
A különleges Mercedes-Maybach S680-ból kevesebb, mint negyven példány fog készülni.
Hengerből és turbóból is fele annyit kapunk, mint eddig, de a teljesítményre is sem lehet panasz.
A pickup alapját a gyárilag 585 lóerős Mercedes-AMG G63 adja, ami természetesen nem maradt erősítőkúra nélkül.