Kémvideón az első 4 hengeres Mercedes-AMG C63
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
Az új C63 600 lóerő körüli motorja a korábbinál néggyel kevesebb hengerrel rendelkezik.
A bőven 700 lóerő feletti újdonságból alig több mint ötven darabot fognak gyártani.
A fémről vászontetőre váltott roadster közel 600 lóerős csúcsváltozatának alaposan megkérik az árát.
Az EQS kistestvéréért alaphangon közel 29 millió forintot kell fizetni.
Az újdonságban utazóknak akkor sem eshet bántódása, ha 7,62 milliméteres lövedékekkel sorozzák meg a kocsit.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
A downsizing jegyében az új SL hamarosan elveszítheti hengereinek felét.
A szankciók mellé egyre több egyedi gazdasági szigorítás sorakozik fel.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
A Mercedes-AMG GT 1111 lóerős korábbi változata után most egy visszafogottabb tuningkivitel érkezett.
A C-osztály sportos új csúcsmodellje szedán és kombi változatban is támad.
A fejlesztők találtak még 215 eddig szunnyadó lóerőt a biturbó V8-as motorban.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
Alig több mint kéttucatnyi példány készült ebből a szuperkönnyű különleges 300 SL-ből.
A németek szerint az új név jobban fókuszál a kiemelt termékre, a személyautókra.
Nem készül több példány a bőven 700 lóerő feletti GT Black Series-ből.
A tavaly rekord mennyiségben értékesített német terepjárót a jelek szerint mostanság erősen sújtja a chiphiány.
A klasszikus vonalvezetésű praktikus családi autók napjai meg vannak számlálva a német prémiummárkánál.
A német prémiumgyártó régivágású terepjárója iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
Itt a megoldás azok számára, akik az AMG G63-at egyszerűen túl visszafogottnak találják.