szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 805 lóerős teljesítményű biturbó V8-as benzinmotor megteszi a hatását.

A legdurvább gyári Mercedes G-osztály, az általunk is kipróbált AMG G63 motorházteteje alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as biturbó benzinmotor található, mely nem kevesebb mint 585 lóerős teljesítményt ad le. Ezenkívül a 850 Nm-es nyomatékcsúcs mellett sem mehetünk el szó nélkül, ami ráadásul már 2500-as fordulatszámtól a sofőr rendelkezésére áll.

A 2,4 tonnás és 68,8 millió forintos alapárú német gigász alig 4,5 másodperc alatt képes állóhelyzetből 100-as tempóra gyorsítani, a végsebességét pedig 220 km/h-ra korlátozza az elektronika. Akinek ez esetleg kevés, az az AMG Drivers Package megrendelését követően akár 240-nel is repeszthet a G-osztállyal.

Akinek pedig ez a teljesítmény kevés, az választhatja a Performmaster legújabb tuning G-osztályát, íme:

Performmaster
Performmaster

A szakszerű tuningbeavatkozást követően immár 805 lóerős teljesítményt, illetve 1020 Nm nyomatékot szabadít rá a kerekekre a nagyobb turbót és új vezérlést kapott V8-as egység.

Performmaster
Performmaster

A masszív szélesítést kapott G-Klasse 3,69 másodperc alatt katapultál állóhelyzetből 100-as tempóra és a gyorsulásának csak 260 km/h-nál szakad vége.

Performmaster

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!