A budapesti Ferrari-gyűjtő Horvátországban és Albániában is elrúgta a gázpedált
Josh Cartu a jelek szerint nemcsak a budapesti közönséget tisztelte meg egy szolid burnouttal.
Josh Cartu a jelek szerint nemcsak a budapesti közönséget tisztelte meg egy szolid burnouttal.
A LaFerrari Aperta hátsó gumijából vélhetően nem sok maradt a parádézás végére.
Sikerült lencsevégre kapnuk a dél-magyarországi nagyvárosban készülő igazi autókülönlegességeket.
Van, amikor a korlátlan pénzmennyiség sem segít abban, hogy megszerezzük álmaink autóját.
Amikor ma már szinte a csapból is a hibrid és az elektromos meghajtás folyik, az év motorja egy szupersportos olasz erőforrás lett.
Josh Cartu egyetlen percig sem titkolja, hogy őrülten rajong az olasz sportkocsikért. Körbejárjuk egy kicsit a mindenképpen egyedi gépparkját.
A brit márka teljes pályás letámadásra készül, és többek közt a Ferrari egyik legnépszerűbb modelljét is célkeresztbe vette.
Eddig pár dolog legalább fix volt a Ferrarinál: nincsenek rózsaszín autóik, elektromos autóik és szabadidő-autójuk. Az egyik ezek közül hamarosan megváltozhat.
Az olaszok ismét nagyon precíz gépet raktak össze, amit most egy gyorsulásról készült videó is bizonyít.
A kanadai származású, Budapesten élő Josh Cartu időnként feltűnik a hírekben, általában egy-egy méregdrága autó kíséretében. Mi Ferrarikról, Rolls-Royce-okról és elektromos autókról kérdeztük. És megnéztük, ahogy meghajtja több milliárd forint értékű hipersportkocsiját.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan már nemcsak a legdrágább V12-es Ferrarikban használhatunk KERS-t. Mutatjuk a legfrissebb kémvideót.
A Ferihegy közelében lévő bevásárlóközpont egyébként korántsem teli parkolójában fotóztunk egy Ferrarit, ami finoman szólva sem törődött a szabályokkal.
A Ferrari olasz luxusautó-gyár szombaton, a németországi Hockenheim városa mellett található Hockenheimring nevű versenypályán ünnepli a márka hetvenedik évfordulóját.
Az olaszok rendkívül élethű szimulátorát a Hungaroringi aszfaltcsík mellett lehetett kipróbálni.
A Ferrari 488 Spider eleje szinte teljesen összetörött, súlyos összeg lesz majd a javíttatás.
A mogyoródi aszfaltcsíkon ezúttal kivételesen csak és kizárólag olasz sportkocsik fognak száguldani.
A Ferrari ott volt a Forma–1 születésénél, 1950 óta pedig csak úgy nyüzsögtek a csapat körül a legendás pilóták. Mutatjuk, milyen autókat vezettek.
Az amerikai Rocky Jimenez egy 2016-os Ferrari 488 GTB-t kötött el, de nem jutott vele messzire. Most fél Amerika rajta röhög.
Valódi időutazásra hív a valaha készült egyik legdurvább Ferrari "Owners Manual"-ja.
Van, aki a pizzáját várja és van, aki egészen mást.