A Hősök terénél, a forgalomban égetett gumit Ferrarijával a budapesti milliárdos – videó
A LaFerrari Aperta hátsó gumijából vélhetően nem sok maradt a parádézás végére.
A LaFerrari Aperta hátsó gumijából vélhetően nem sok maradt a parádézás végére.
Minden jel arra mutat, hogy hamarosan már nemcsak a legdrágább V12-es Ferrarikban használhatunk KERS-t. Mutatjuk a legfrissebb kémvideót.
A Ferihegy közelében lévő bevásárlóközpont egyébként korántsem teli parkolójában fotóztunk egy Ferrarit, ami finoman szólva sem törődött a szabályokkal.
A Ferrari olasz luxusautó-gyár szombaton, a németországi Hockenheim városa mellett található Hockenheimring nevű versenypályán ünnepli a márka hetvenedik évfordulóját.
Az olaszok rendkívül élethű szimulátorát a Hungaroringi aszfaltcsík mellett lehetett kipróbálni.
A Ferrari 488 Spider eleje szinte teljesen összetörött, súlyos összeg lesz majd a javíttatás.
Sikerült lencsevégre kapnuk a dél-magyarországi nagyvárosban készülő igazi autókülönlegességeket.
A mogyoródi aszfaltcsíkon ezúttal kivételesen csak és kizárólag olasz sportkocsik fognak száguldani.
Van, amikor a korlátlan pénzmennyiség sem segít abban, hogy megszerezzük álmaink autóját.
Amikor ma már szinte a csapból is a hibrid és az elektromos meghajtás folyik, az év motorja egy szupersportos olasz erőforrás lett.
A Ferrari ott volt a Forma–1 születésénél, 1950 óta pedig csak úgy nyüzsögtek a csapat körül a legendás pilóták. Mutatjuk, milyen autókat vezettek.
Az amerikai Rocky Jimenez egy 2016-os Ferrari 488 GTB-t kötött el, de nem jutott vele messzire. Most fél Amerika rajta röhög.
Valódi időutazásra hív a valaha készült egyik legdurvább Ferrari "Owners Manual"-ja.
Van, aki a pizzáját várja és van, aki egészen mást.
Josh Cartu egyetlen percig sem titkolja, hogy őrülten rajong az olasz sportkocsikért. Körbejárjuk egy kicsit a mindenképpen egyedi gépparkját.
A brit márka teljes pályás letámadásra készül, és többek közt a Ferrari egyik legnépszerűbb modelljét is célkeresztbe vette.
A 90-es évek F1-es autói nem éppen halk motorjaikról voltak híresek, és mennyire jó is volt ez. Itt az ideje felidézni.
Az igen ritka nyitott tetős Ferrari a jelek szerint napjaink egyik legjobb befektetési formája.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Ha kevés a négy kerék által biztosított tapadás, kell még két kerék, és kész is a vadonatúj hatkerekűnk.