Ugrik a Caterham és a Renault közös üzlete?
Brit sajtóértesülések szerint lőttek a Caterham és a Renault együttműködésének: egyelőre csak közúti autós fronton, de ez a közeljövőben kihathat akár a két fél Forma-1-es kooperációjára is.
Brit sajtóértesülések szerint lőttek a Caterham és a Renault együttműködésének: egyelőre csak közúti autós fronton, de ez a közeljövőben kihathat akár a két fél Forma-1-es kooperációjára is.
Noha van, akinek bejön, a Forma-1-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjon a közönség túlnyomó többségét sokkolta az autók hangjának változása. Az FIA szerint nem számottevő a változás, a rajongók háborognak, a futam szervezői pedig egyenesen pert fontolgatnak, mondván, nem ezért fizették ki a versenyrendezés borsos licencdíját…
Megfosztották a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon elért második helyétől Daniel Ricciardót, a Red Bull ausztrál pilótáját.
A Rosberg-Ricciardo-Magnussen hármas végzett a dobogón az Ausztrál Nagydíjon. Vettel és Hamilton kiálltak.
Lewis Hamilton reményét akarta kifejezni riválisa felépülésével kapcsolatban, ám szavait a rajongók félreértették. Az ausztrál nagydíj előtt nyilatkozó Forma-1-es versenyző mindenesetre az egész szezon alatt Schumacherre fog gondolni.
Vajon lenyomja Alonso az új, de a Ferrarihoz azért mégiscsak visszatérő csapattársát, Räikkönent? Lesz csapaton belüli atomvillanás? És a Mercedesnél? Tényleg a német motorok a legjobbak, a Renault meg menthetetlen? Vagy „csupán” annyi a franciák hátránya, hogy még írják a Red Bullal a mindent helyrebillentő vezérlő szoftvert?
Ember nem tudná megmondani, mikor tűnt ennyire kiszámíthatatlannak egy Forma–1-es szezon, mint a vasárnap Melbourne-ben induló sorozat. Tengernyi új szabály lépett életbe, mások a motorok, tavaly nagy nevű pilóták búcsúztak a versenyzéstől, vagy cseréltek csapatot. A szezonnyitó verseny előtt a Forma–1-es futamokat 1976-tól közvetítő Dávid Sándor sportújságíró fogalmazta meg kérdéseit, fenntartásait, reményeit.
Soha nem volt még akkora reform a Forma–1-ben, mint amilyet a 2014-es évadra vittek véghez a sportág szabályalkotói. A tengernyi módosítás közül kiemeltük a tíz legfontosabbat, ezek többsége rányomta a bélyegét az idei versenyautókra.
A decemberi síbalesete óta kómában fekvő Michael Schumacher monogramjával ellátott sisakban versenyez hétvégén, az idénynyitó Forma–1-es Ausztrál Nagydíjon a brazil Felipe Massa.
Daniel Ricciardo a hétvégi Forma-1-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjon először bizonyíthat a négyszeres világbajnok Sebastian Vettel csapattársaként, de a helyi tehetségnek a futam felvezetése során is jutott kihívás: szerdán az ausztrál légierő egyik F-18 Hornet vadászgépével vívott gyorsulási versenyt.
Új kézbe került a korábban csődeljárás alatt álló Nürburgring versenypálya.
Síbalesetet szenvedett a Forma–1 egykori versenyzője, a most 54 éves Gerhard Berger. Az osztrák versenyző balesete Michael Schumacheréhez hasonló volt, de egy felkartöréssel megúszta, és már ki is engedték a kórházból – írja a krone.at.
Lekapcsolhatták a lélegeztetőgépről Michael Schumachert – írja egy olasz sportlap. Menedzsereszűkszavú közleményt adott ki, miszerint a versenyző állapota gyakorlatilag válozatlan.
A Martini lett a Forma–1-es Williams istálló főszponzora, így a brit csapat autóinak fehér alapszíne lesz az idei szezonban.
Megígérték, hogy az első idei futam előtt megmutatják, hát íme: a Forma-1-es Williams istálló új főszponzori festéssel. Így néz ki egy esélyes Martini.
Legkésőbb 2016-ban rendezhetik meg az első Forma-1-es Azeri Nagydíjat. A Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone angol sajtóértesülés szerint erről írt alá kedden megállapodást Bakuban.
Több mint két hónapja fekszik mesterséges kómában tavaly decemberi síbalesete után Michael Schumacher. A Forma-1-es legendát pár hete elkezdték ébreszteni, ám a folyamatról már régóta nem érkeznek friss hírek.
65. szezonjának rajtjára készül a Formula-1 mezőnye. A tavalyi szezon még Vettelről és Red Bullról szólt, a december vége már Schumacher tragédiájáról, azóta pedig a drasztikusan átalakított szabályok miatti útkeresésről minden csapat esetében. Mindent egybevetve az idei év borítékolhatóan rendkívüli izgalmakat tartogat a továbbiakban is. Még nem késő felkészülten várni a márciusi rajtot.
A két hét múlva induló idei szezont valószínűleg a regnáló világbajnok Red Bull istálló várja a legkevésbé, mivel a tesztek alapján az is csoda lenne, ha az autó, mely az 1-es rajtszámmal indul, célba is érne.
A bahreini pálya első kanyarát nevezik el a kómában fekvő Forma-1-klasszisról. A németek ex-pilótája nyerte az első bahreini futamot 2004-ben.